Saturday 8 December 2012

POP(Prince Of Pop):Band Mpop Terbaru!

          POP (Prince of pop)

POP(Prince of pop)band mpop

POP Prince of pop@P.R.Inc.....Pada 2006, Triple Prince digunakan daripada gabungan dua kumpulan yang menyertai program realiti Gangstarz musim 1. Pada 2007 ditukarkan kepada Da’Prinz setelah gagal kali 2 mencuba program realiti Gangstarz musim 2.Da’Prinz telah merakamkan EP Bahasa Dusun bertajuk ‘ADA HIIVAI DANDI TOH NUNG NOILAAN KU’.Pada 2009 mereka mewakilli artist Sabah untuk Pesta Gawai Keamatan yang berlangsung di Kuching Sarawak anjuran RTM.Pada 2010 mereka bertemu Cat Farish dan ditawarkan untuk menjadi artist rakaman Cat Presents Production Sdn Bhd dan single pertama mereka menjadi lagu untuk drama slot akasia TV3, ‘Seribu Kali Cinta’.Nama mereka ditukar ke P.R.Inc oleh Cat Farish dan terus diolah ke P.O.P
‘PRINCE OF POP’


Di sini boleh dikatakan mereka telah muncul lama namun masih ada orang yang memberi komen2 negatif mengatakan mereka cuba untuk meniru kpop.Bukan mereka sahaja malah max247,gula-gula turut mendapat kutukan yang kuat berbanding mereka.Mereka cuba untuk mewarnai muzik air tempatan dengan mengikuti perkembangan daripada Negara lain seperti Korea.Namun masih ramai yang memberi kutukan pedas seperti mereka ini low bajet sangat.

Sedarkah rakyat Malaysia bahawa Indonesia telah lama menyaingi kita dengan menubuhkan kump SMASH,Cherrybelle,NSG STAR,Dragonboyz,Fame,7 icons,5bidadari,HITZ,MAX5 dan lain-lain lagi.Namun orang Indonesia bersikap terbuka dengan menyokong kump2 ini sehingga akhirnya mereka kini lebih maju ke hadapan daripada kita..Kita sepatutnya menyokong juga kump ini malah lagu kump POP ini tidak kurang hebatnya cuma masih ada sesetengah masyarakat tidak dapat menerimanya kerana anggap kump ini tidak setanding idol mereka spt SUJU,SNSD,TVXQ,2PM dan lain2.Walaupun begitu , sekurangnya mereka ingin mencuba dan berusaha.Apa2 pown saya sokong sepenuhnya group ni.Semoga diorang berusaha lagi.



VIDEO   POP .......

  
# POP-Main Jauh Jauh







# POP-Buku Baru






# POP-Hug(Cover DBSK) MV
  


@fighting!!! 

*Download Percuma Lagu POP(Prince Of Pop)


<…Jika  meminati  lagu  POP nie, boleh  download kat  sini…>


Link download ini dari website 4shared.com. Untuk download secara percuma tolong log in bagi ahli@daftar dengan Sign Up bagi bukan ahli.Just tekan "muat turut" lepas2 tekan "muat turun secara percuma"..







Fovourite member:
Ini hanya pandangan kita je. Semua orang mesti ada member yang korang minta kan? Korang minat yang mana?
 Benn dari P.O.P. minat dia sebab dia pandai rap. Klu dalam member nampak cam dia yang maknae band. Tapi tak tahu lah. Huhu..kebanyakan klu yang paling menyerlah bagi pandangan kita mesti rapper. Dah la sekarang dia buat rambut pacak pulak..Perghhh smart abis! Nampak cam seorang pelakon Indonesia sorang2..Yang berlakon dalam Tasbih cinta..Erm..tak ingat nama la apa....

 

 

 

Klu nak ketahui lebih psl POP, layari Blogspot Cat Farish

#Untuk lihat kump indonesia vs malaysia boleh  tonton video ini.Nampak cam indonesia ada kemajuan jugak.Music Video diorang pown cam ada class jugak kan?

@ Indonesia(iPOP) vs Malaysia(Mpop)




Want to check another mpop band? Please CLICK HERE!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...