Monday 13 May 2013

Tonton Drama Melayu:Misikuku Kuza Ep01-13(Tamat)+Pelakon+Sinopsis+Lagu Tema



 Misiku Kuza Ep01-13
Drama bersiri Misiku Kuza berkisarkan tentang kehidupan seorang jururawat bernama Kuza yang menjadi rebutan dua adik-beradik iaitu Dr Aaron Aziz dan Airiel. Pada awal pengenalan mereka,Kuza pernah  melemparkan kasut kepada Dr Aaron yang telah pun berkahwin selama 3tahun tetapi bercerai.Manakala Airiel hampir berkahwin dengan kekasihnya tetapi accident buruk telah menimpa.Malah Kuza juga pernah terlempang Airiel sewaktu lelaki itu menjadi pesakit.Tanpa disedari,telatah luca Kuza berjaya menarik minat kedua-duanya untuk memilikinya Kuza.




1-Misiku Kuza promo
 

2-Misiku Kuza OST by Roman
           



3-Misiku Kuza OST by Roman With Lirik FMV










 
#Tonton Misiku Kuza
     

Download Screensaver Misiku Kuza
(cara sama download imej)
*No copyright-Jgn buat harta blog sendiri!
Dr Aaron:Kuza sampai hati U curang dengan I
Kuza:Cowy..Aireill lagi hensem











Kuza:I'm the most cute girl in the world.Gywiyomi!









  
Dr Aaron: Kuza adalah milik aku! Tengok pun tahu dia syok kat aku!









Aireill:Kuza! Terimalah panahan cinta aku ini!








Kuza:Yes!Aku berjaya pikat kedua-duanya.Kaya!









Dr Aaron:I memang cukup sempurna sebagai lelaki!








Aireill:Kuza! Kaulah ais-krim hatiku. Tanpamu aku dahaga pada waktu panas.









Kuza: Eii..Dr Dracula yang SS..Ganas tak bertempat!









Aireill: Kuza kita bagaikan batang lolipop.Saling memerlukan.









Peperangan sengit merebut gadis kesukaan!












2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...