Friday 14 December 2012

Ipop VS Mpop:VIP vs HITZ


                      HITZ  VS  VIP
Ipop VS Mpop:HITZ vs VIP



Vip setakat nie ,satu2nya group yang secara puratanya diterima oleh orang ramai di Malaysia. Walaupun begitu, group nie memang tak sefeymes Hitz. Malah,tak banyak persembahan yang dilakukan. Apasal Mpop tak berapa feymes? VIP boleh dikatakan mencukupi pakej. Mpop di Malaysia sewajarnya feymes jugak! .HITZ di Indonesia boleh dikatakan macam 2pm di Korea laa



ROUND 1 
HITZ akan mempersembahkan lagu Yes3. Boleh dikatakan lagu nie telah melonjakkan nama HITZ di mata orang Indonesia. Jom tengok..
 
                                                              <VS>

VIP akan mempersembahkan lagu yang sudah diketahui secara umun di Malaysia. Lagu sedih...








***********************************************
ROUND 2 
HITZ akan mempersembahkan lagu Na Wa Neo ( You n Me ) Falling In Love. Kita  copypaste je tajuk lagu. Payah sgt nak eja..

                                                                 <VS>
VIP akan mempersembahkan lagu Tiga kata.Walaupun lagu nie lagu KRU,ramai yang bersetuju kalau lagu nie lagu VIP. Memang sesuai dengan VIP yang digandingkan pula dengan dance2 cute g2.







*********************************************
ROUND 3
Untuk round 3 nie, kita buat SPECIAL EDITION sikit. Kita ambil video cover dance diorang. Cover dance diorang nie lagu Korea..Best sikit. Baru boleh tengok,ketangkasan diorang dalam dance. Pop,Hip hop,R@B memang melihat pada mutu tarian selain suara kan?
HITZ akan melakukan Hand up by 2pm. Enjoy...


                                                                  <VS>

VIP pula akan melakukan cover dance i'll back by 2pm. Bagi kita,dance yang dilakukan diorang not bad.Enjoy jugak tengok. Sebab HITZ pown guna lagu 2pm,VIP pun guna lagu 2pm jugak.Tapi VIP ada jugak buat cover dance again by 2pm. Nak tengok? Youtube laa...


*********************************************
   
Mungkin sebab VIP banyak melakukan dance yang bertenaga,ramai orang yang suka band2.VIP tak sefeymes HITZ,malah nama band diorang pun ada jugaknya yang tak tahu walaupun bernaung di bawah KRU. Mpop yang dibawa oleh VIP selayaknya feymes kalau diorang dah boleh menari sampai cam2!



#suka lagu VIP? Boleh download di sini DOWNLOAD FREE LAGU VIP
Want to check mpop band in Malaysia? Please Click HERE
Want to see other battle between IPOP vs MPOP? Please click here..



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...