Tuesday 11 December 2012

MAX 24 7:Bagi peluang kalau tak boleh sokongan!



                 MAX 24 7
MAX 24 7

MAX 24 7 merupakan band Mpop Malaysia kat sini.Baru je upload video,macam2 kutukan negative yang terpaksa diterima oleh band ni.Kita yang baca ni terkedu habis tengok komen dalam youtube.Belum lagi tengok dalam blog,macam2 yang dilihat sehingga ada yang buat post yang memalukan band ni.Sungguh tak sangka macam2 sekali fikiran orang kita bila tengok diorang.Tak boleh ker kita bagi peluang kat diorang?Diorang masih baru dalam industri ni.Oleh sebab kritikan pedas cam2,diorang sekarang berlatih bersungguh-sungguh mula dari 10malam hingga 2pagi tau.Diorang terpaksa baca komen negative,dengar kutukan…Cam diorang nie baru keluar dari jail pown ada.Orang keluar dari jail pown takde la sampai camny.(Mane ada orang keluar jail dapat komen negatif dkt blog@youtube@fb cam2 skali)

Bagi kita,kita bagi sokongan kat band nie. Memang tarian diorang biasa2 je. Untuk mendapat sokongan peminat diorang mesti buat tarian yang bertenaga dan rancak. Benci diorang sebab apa? Rambut tiru korea? Klu cam2 nape tak maki je mamat2 yang buat rambut Korea dekat sekeliling korang? Gambar diorang tayang body? Klu cam2 kita belasah je sapa2 yang mandi kat air terjun,pantai ke.. Suara tak sedap? Kan diorang tengah belajar. Maaf ye,tiada niat nak buat sesiapa terasa. Ini hanya pandangan kita je,setiap orang ada pandangan masing-masing. Klu Indonesia boleh sokong SMASH, Super Girlies,7 Icons, Hitz, nape kita takleh sokong Max 24 7. Bagi kita,lagu Gadis dan Bunga versi diorang sedap dari penyanyi asal. Bukannya minta terima terus diorang,just bagi peluang klu takleh bagi sokongan……… (>__<)

Mungkin ramai yang tak tahu lagu diorang "Satu Cinta", lagu nie(bagi kita la) best sangat! Kebanyakan orang kita cuma tahu lagu Cinta 247 & Gadis dan Bunga je.Try dengar lagu nie.(Ada kat bawah post ni,di link download).Harap ada yang suka.....




*VIDEO MAX 24 7

# MAX 24 7-Gadis Dan Bunga






# MAX 24 7-Cinta 24 7 (live)





# MAX 24 7-Cinta 24 7 mv




 

# MAX 24 7-Satu Cinta (live)







# MAX 24 7-Biar Putus Sementara(live)



<Download lagu MAX 24 7 percuma>

*Link download nie dari 4shared.com."Log in" bagi ahli@"Sing Up" bagi bukan ahli.Tekan "muat turun" then "muat turun percuma".Rasenyer semua oarang tau kan?Kita je yang  terdesak nak jadi cikgu sebenarnya nak ajar cara download yang semua orang tau nie..
<Hanya yang suka lagu diorang je>Klu komen pedas2 takyah..
 


Fovourite member:
Ini hanya pandangan kita je. Semua orang mesti ada member yang korang minta kan? Korang minat yang mana?
 Max 24 7 memang ada banyak rapper. Tapi paling2 minat skali ialah Fifi. Nape? Entahla.. Mungkin sebab dia yang paling menyerlah skali dengan tinggi,good-looking,lagipun kita minat style dia.Memang klu tengok video diorang pun tunggu Fifi punya part paling tak sabar. Haiih mabuk rapper betul la aku nie...




#Video IPOP VS MPOP
orang indonesia dah banyak kemajuan...(^_^)Tahniah!


         
  




Want to check another mpop band? Please CLICK HERE!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...