Monday 7 January 2013

Kopi Bujang: Band Mpop!!!



 Kopi Bujang: Band Mpop!!
Perkenalkan Kopi Bujang Band!!Haha..Mabuk mpop betul la kita nie. Okey mesti ramai yang tak kenal kump nie. Kita pun baru saja berkenalan dengan diorang bila tengok music video diorang. Tengok nama band..Hmp orang Malaysia. Bila tengok music video dan tatap muka diorang…Eh? Orang Indonesia ke nie? Terus je mata yang miang nie tatap wajah diorang satu2. Waa..Indahnya ciptaan Tuhan. Cairnya bila diorang tengok kamera dan senyum cam2 macam senyum kat kita sorang je. Gatalnya aku nie. Akhirnya otak yang miang nie google la pasal diorang. Orang Melayu tapi dari Singapura? Wah.. ingat orang Indo.Smartnya.Lagu diorang pun sedap sangat terutamanya lagu teguh yang macam Indie band g2. Ada yang dance version tapi tak berapa sedap tengok(sebab kamera tak zoom muka diorang). First time tengok video diorang tak tahu nak kelaskan pada mpop atau Indie band. Tapi diorang ada dance cikit2 jadi kita pun pandai2 kelaskan diorang pada mpop band. Apa2 pun sila layan lagu diorang dan tolonglah bagi sokongan moral kat diorang… (>_<) <3

Top Music Video:
1-Kopi Bujang-Teguh mv



2-Kopi Bujang-Teguh (Dance Version)




3-Kopi Bujang-Impi mv



DOWNLOAD MP3 KOPI BUJANG
Link download nie dari 4shared.com. Untuk yang tak tahu,sila tekan butan muat turun lepas2 muat turun secara percuma.Log in bagi ahli dan Sign Up bagi bukan ahli. Cuma perlu isi email facebook dan passward je. Jangan risau,dijamin FREE!





Fovourite member:

Ini hanya pandangan kita je. Semua orang mesti ada member yang korang minta kan? Korang minat yang mana?

                 
Ermm. klu yang nie rasanya tak payah nak jelaskan la apa sebab suka dia. Untuk perempuan miang cam kita nie ada satu sebab je...Sebab dia ada senyuman yang paling menawan...Cute! Haha..datang dah perangai miang kita nie. Band nie memang semuanya smart tapi bagi kita dia paling menyerlah. Nama dia? Klu tak salah la..Hikal. Klu salah sila google sendiri.

 

Want to check another mpop band? Please CLICK HERE!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...