Monday 7 January 2013

DynDa: GirlBand Mpop Terbaik!



  DynDa: GirlBand Mpop Terbaik!!
DynDa…Mungkin ada yang tahu mengenai band nie mungkin ada yang tak tahu. Ini satu2nya girlband mpop secara puratanya diterima oleh orang ramai. Mereka dapat menyanyi sambil melakukan dance2 yang bertenaga dengan baik sekali. Memang first tengok video diorang,confuse jugak. Orang Malaysia ke nie? Hebatnya. Malah boleh dikatakan kualiti music video diorang yang terbaik. Dari segi screenshootnya,tempat…bla bla…100% mark kita bagi kat diorang. Bagi kita, klu nak dapat sokongan dari peminat kita mestilah buat dance yang bertenaga bukan ala2 cute. Dance ala2 cute cam2 orang akan kata bukan sebab ada bakat menari tapi sekadar ingat step lagu. So klu nak tubuhkan girlband mpop,DynDa memang patut dijadikan model.

Rasanya untuk mpop band bagi girl lebih baik pakai kasut daripada kasut tumit tinggi. Baru nampak pandai menari sikit. Lagipun kalau mpop band pakai kasut tumit tinggi,rasanya hanya akan mendapat kutukan. Baju yang dipakai mesitlah simple jangan melampau sangat...



Top Music Video:

1-DynDa-AM PM mv



2-DynDa-Hanya kamu(Babe) live




3-DynDa-Bebaskan Hatimu mv




4-DynDa-Sudah Sudah live



Download mp3 dynda
DynDa-AM PM
DynDa-SudahSudah
 DynDa-Bebaskan Hatimu (Sorry,masih belum tersedia)
Link download nie dari 4shared.com first tekan muat turun. Lepas2 tekan muat turun secara percuma. Sila log in badi ahli klu bukan ahli sign up. Just isi email facebook then passward.
*Untuk lagu hanya kamu Babe dari link mp3skull.com. Just pilih salah satu kemudian ia akan pergi dekat 4shared.com. So buat macam biasa laa lepas2..Thank you...





Fovourite member:
Ini hanya pandangan kita je. Semua orang mesti ada member yang korang minta kan? Korang minat yang mana?

 Nape pilih Vega? Haha..sebab dia klu buat rambut ala2 korea memang jadi cam cara dia buat time dalam video Hanya Kamu Babe. Sebab kedua dia pandai rap. Memang suka sangat dengar suara dia..


# Hope you will like DynDa.. :D



Want to check another mpop band? Please CLICK HERE ! 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...