Sunday 1 April 2012

Kpop Sweet Couple

               Kpop sweet couple

1-khuntoria couple
                         

Lebih dari satu tahun , 2PM‘s Nichkhun dan f(x)‘s Victoria telah bersama sebagai ‘Khuntoria Couple‘, tetapi masa mereka dalam acara ‘We Got Married‘ kemungkinan akan tamat. Nichkhun sangat suka apabila victoria dipilih sebagai pasangannya. Malah victoria juga sangat suka dengan sikap Nichkhun yang boleh melindunginya dan pandai mengambil hatinya . Victoria juga pernah menyatakan hasrat ingin belajar masakan Thai untuk 'suaminya' itu yang sangat suka kepada masakan Thai. Nichkhun juga pernah membawa Victoria berjumpa dengan keluarganya. Keluarga Nichkun sangat suka dengan Victoria.

Khuntoria memory :













2) Sweet potato couple

Mereka berdua pernah ke Busan, Yong Hwa’s tempat tinggal, di mana Seohyun juga dapat berjumpa dengan ‘ibu mentuanya’ dan pergi melawat ke bandar tersebut. Dua hari kemudian, pasangan ini pulang ke rumah mereka di Sangdo-Dong dengan hubungan yang masih terjalin dengan rapat. Seohyun pernah memberi hadiah kepada Yong hwa. Yong hwa juga seorang yang boleh melindungi pasangannnya. Dalam satu acara, Yong hwa sentiasa memegang tangan Seohyun kerana pada saat itu Seohyun ketakutan.

sweet potato memory:









3) Adam Couple



Ahli Brown Eyed Girls iaitu Ga-In dengan ikhlasnya pernah meluahkan bahawa dia merindu 'suaminya', Jo Kwon! Ga-In dan Jo Kwon pernah menjadi pasangan dalam acara yang kini berjaya menarik perhatian ramai iaitu acara ‘We Got Married‘, dan peminat mereka memberi gelaran kepada mereka sebagai ‘Adam Couple‘ keran... their short heights. Namun sekarang mereka dikatakan telah berpisah.Sebenarnya, Ga-In telah ditanya adakah dia masih berhubung dengan Jo Kwon. Dia menjawab, “Jo Kwon dan Seulong sepatutnya datang ke parti hari jadi saya, tetapi mereka tidak dapat datang kerana pada saat akhir Jo Kwon sakit. Apabila dia memberitahu saya hal itu,saya berasa sangat sedih. Kami biasa berjumpa bersama-sama dan berbual-bual semasa acara ‘We Got Married’, tetapi sekarang kami tidak lagi. Saya rindukan dia...”

Adam couple:






















WE GOT MARRIED...!!    \(*_*)/


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...