Monday 9 July 2012

Top movie jepun


    TOP MOVIE JEPUN

Apa khabar semua?! Hari ini aq nak show kat korang citer movie jepun….selain citer korea aq jugak minat giler citer jepun terutamanya yang diambil dari mangga.Sorry la jika info yang diberi sedikit…saya mmg minat giler citer jepun tapi tak byk sy tgk sebab takde sumber nak tgk.Klu mak dara aq balik bleh lah nak layan dengan dyer….tpi dye jarang balik.Saya mmg minat citer jepun yang diambil dari mangga dan mestilah bergenre komedi romantiss..BARU SWEET..!

Sekarang Cuma 2 je citer jepang yang sy tengok.Sorry…





1-High School Debut

Citer ini mengisahkan seorang gadis bernama Haruno Nagashima yang sangat aktif dalam softball.Setelah msk sekolah tinggi dye berazam utk memiliki boyfriend namun tiada seorang yang sudi kerana sikapnya yang kasar,tidak pandai bergaya atau berlagak comel.Suatu hari,Haruno bertemu dgn Yoh,seorang yang sgt femes di sekolah.Haruno meminta bantuan Yoh utk membantunya menjadi popular.Kerana sikap Haruno yg tak mdh putus asa Yoh menerimanya dgn syarat tidak jatuh CINTA dengannya…

SCEENSHOT...
                   
                  
         


Video mv:





high school debut trailer:




citer ny memang lucu dan romintis...TAK RUGI!!Cepat2 tgk memang confrim nak tgk byk kali.Tak bosan dan tak kering gusi la jawapnya sebab asyik sengih je...Mari kakak!abang!adik!datuk!nenek! mami?!Alamak...dah mace org promosi iklan pulak?Movie ini diambil dari sebuah mangga yang berjudul sama....Nak tgk poster dye tak?
                       

#Watch online at High School Debut









2-Lovely Complex


Citer ini mengisahkan seorang gadis dan lelaki yang pernah ditolak kerana ketinggian mereka.Sejak itu mereka sangat berhati-hati untuk memilih teman masing-masing.Risa dan Ohtani merupakan sahabat baik yang sering bergaduh dan sering mengejek mengenai ketinggian masing2.He..HE..Kerana sikap Ohtani yang mengambil berat,Risa mula jatuh cinta pada Ohtani dan meluahkannya.Namun Ohtani mengambil masa yang lama untuk menjawabnya...dan tiba2 dia mengatakan mereka tidak sesuai untuk menjadi sepasang kekasih.Tidak lama kemudian,lelaki idaman Risa muncul menyebabkan hati Ohtani menjadi cemburu....


SCEENSHOT...

                      


                                  
                  


Video mv:
 Versi movie:




Versi anime....





Lovely Complex trailer: 

  

citer ny bagi aq memang best giler sape takleh nak beza yg mane satu sedap antara 2ny.Citer dye lawak buat kita asyik sengih je tengok perangai Risa yang gila2 nga wajah Ohtani yang cute agat2 sampai tak berkelip kita tengok!He..He...Memang lucu sebaba diaorang slalu je gaduh.AQ paling suka watah Othani sebab dye cute sesuai dengan ketinggian dye(kita pun pendek jugak jadi padanla kan?)Dibawah ny tengok la versi mangga dye...Mace High School Debut,movie ini jugak dibuat berdasarkan mangga...love mangga!

                                                              
Cute Ohtani movie vs Ohtani anime

                   

              

                            
                               Ohtani+Risa (cute couple)

                                                  


#Watch online at watch lovely complex






Saper2 ade citer jepun(movie) yang:
    @diambil berdasarkan mangga.
    @bergenre romantik komedi.
    @jalan citer yang menarik.
Tolong beritahu ye?Saya betul2 tak tahu agat pasal
benda camne.Tolong bantu saya...Trimas.. 


Sorry for out of dated post, i havent update this post, if you want to know more about popular japanese movie with this kind of genre, you may visit this post[CLICK HERE] i update here without realise that i also make a same post here.




Thank for those who support my interest. If i have any inquieries, i may contact you. Thank you!



1 comment:

  1. Atashinchi No Danshi,cerita ni kelakar sangat,awk patut tgk....
    then Paradise Kiss,klu nak download bnyk anie ngan movie or drama,awk pergi dekat kiss anime...klu nak tanya apa2 hal pasal jepun or kpop,awk emel je sya (nadineluster42@gmail.com)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...